sobota, 18 maja 2013

Jak wydać książkę lub ebooka i na tym zarobić?

Jestem grafikiem komputerowym, który przez wiele lat współpracował z wydawnictwami w zakresie składu i łamania książek, projektowania okładek, przygotowania do druku i konwersji do formatów ebook (pdf, epub i mobi).
Obecnie postanowiłem robić to samo lecz na własny rachunek. Dlatego powstało Wydawnictwo Witanet (http://www.ebooki.c0.pl). Z uwagi na chęć pozyskania pozycji wydawniczych w portfolio wydawnictwa stworzyłem specjalną ofertę promocyjną polegającą na tym, że 5 pierwszych przesłanych do mnie maszynopisów zostanie wydanych w formie ebooka zupełnie za darmo, czyli: skład, łamanie, jedna korekta, projekt okładki i konwersja do formatu ebook. Za darmo jest też umieszczenie ebooka w księgarniach internetowych oraz jego promocja w internecie.
Natomiast w przypadku książki papierowej to skład, łamanie, jedna korekta, projekt okładki i przygotowanie do druku jest za darmo a koszty druku (papier, drukarnia, introligatornia) oraz rozesłania do hurtowni książek pokrywa autor.
Jeśli chodzi o szczegóły to: zawieramy umowę na wydanie książki wraz z przekazaniem praw
autorskich do wydania, reklamowania i dystrybuowania książki Autora przez moje Wydawnictwo (patrz: http://www.ebooki.c0.pl/authors/14-prawa-autorskie.html). Po podpisaniu umowy Autor przesyła maszynopis swojej książki i przystępuję do prac edytorskich i graficznych. Po dokonaniu składu i korekty oraz przygotowaniu projektu okładki przesyłam Autorowi materiały w celu zapoznania się i zaakceptowania lub naniesienia poprawek. Po otrzymaniu ostatecznej wersji książki i okładki przystępuję do konwersji na formaty ebook (pliki: pdf, epub i mobi) gotowe pliki umieszczam w księgarniach internetowych oraz zajmuję się promocją książki w internecie. ZAPRASZAM, bo uważam, że oferta jest niespotykana i szkoda przegapić taką okazję.
wydawnictwo.witanet@wp.pl; http://ryh1.c0.pl/index.php/witaj-swiecie/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz