piątek, 2 września 2016

W cieniu dnia jutrzejszego

W cieniu dnia jutrzejszego zaczęło się na początku roku, kiedy to jeszcze trwała III wojna światowa, a w Afryce przez długie miesiące prowadzono walki o uwolnienie przetrzymywanych tam jeńców z Europy.

Był rok 2126, kiedy nawet wojsko musiało zaufać potędze, jaką posiadali mutanci tacy, jak ja. To w tym roku wszystko się zaczęło. Nauczyłam się, jak mogę pomóc Ziemi w obronie przed Nimi. Jak sprawić, by energia, która płyneła w moich żyłach dała nam szansę na ratunek. Dostałam szansę na nowe życie. Na poznanie wspaniałych przyjaciół, pokazujących do czego jestem zdolna, wprowadzających mnie w cudowny świat muzyki XXI wieku, o jakim od dawna marzyłam. Wiedzieliśmy już od dłuższego czasu, że nie byliśmy jedyną zamieszkałą planetą we wszechświecie, ale dopiero teraz zmieniło to nasze życie. Aniela Olbrych – urodzona w 1998r., mieszka z rodziną w Częstochowie. Prócz pisania, uwielbia wycieczki górskie, kocha fotografować i nie może żyć bez muzyki. Jej marzeniem byłoby przenieść się w przyszłość o 100 lat.

Zapoznaj się z darmowym fragmentem

 
Książka dostępna w formatach: Format-papierowy_ebooki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz